Abonnement

Hva er postadressen til Canal Digital Satellitt

Postadressen til Canal Digital Norge AS er:

Canal Digital Norge AS
Actionsenter
Postboks 150 Oppsal
0619 OSLO

Denne postadressen gjelder ved henvendelser som omhandler satellitt. For kontakt angående kabel-TV, bredbånd eller IP-telefoni se http://kabel.canaldigital.no/.

Hvordan legger jeg inn aldersgrense på programmer?

Ved hjelp av foreldrekontroll kan du begrense tilgang til programmer forutsatt at programmet har en anbefalt aldersgrense. For veileding må du se i brukermanualen til din dekoder.

Her finner du en oversikt over dekodere og brukermanualer.

Har jeg angrerett?

Har du inngått avtale over telefon eller nett har du 14 dager angrerett. Ved kjøp over disk i butikk er det ingen angrerett.  

Les mer om oppsigelse og angrerett.

Hvilken avtaleperiode har Canal Digital Satellitt?

Kontraktens varighet avhenger av abonnementet du har valgt, eller om du har fått ett kampanjetilbud. Hvis du velger å inngå en avtale hvor dekoder, fri måneder på kanalpakker og/eller satellittantenne inngår, er det 6 eller 12 måneders avtaleperiode.

Kan jeg endre mitt abonnement?

Ja, du kan både oppgradere og nedgradere ditt abonnement. En nedgradering forutsetter at du ikke er i bindingstid på din eksisterende kanalpakke.

Hva gjør jeg hvis jeg flytter?

Du kan ta med deg abonnement til ny adresse eller la ny eier av bolig ta over abonnementet ved å fylle ut ett eierskifteskjema. For at det skal være enklest mulig for deg har vi opprettet Flyttehjelpen slik at du skal få TV-signaler i ditt nye hjem fra første dag.

Les mer om  Flyttehjelpen

Hvordan blokkerer jeg kanaler for mindreårige?

Ved hjelp av foreldrekontroll kan du blokkere kanaler. Dette er en tjeneste alle våre dekodere har. For veileding må du se i brukermanualen for din dekoder. 

Her finner du en oversikt over dekodere og brukermanualer.

Kan jeg fryse mitt abonnement for en periode?

Ja, du kan fryse ditt abonnement i inntil 6 måneder i løpet av 12 måneder. Fryseperioden kan deles opp i mindre bolker om ønskelig. Ønske om frysing må varsles senest en kalendermåned før.

Les mer om frysing av abonnement

Hvor finner jeg kundenummeret mitt?

Kundenummeret står oppført på din faktura.
Du kan også få tilsendt ditt kundenummer på SMS. Velg 'min side' fra menyen over, og velg 'registrer ny bruker'. Fyll inn telefonnummer under 'Få tilsendt kundenummer på SMS.' Denne funksjonen fungerer bare for telefonnummre som er registrert i våre systemer.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden på utstyr sendt fra oss er normalt 5-10 virkedager fra bestillingen er registrert i våre systemer. Leveringstiden ved bestilling av produkter til eksisterende abonnement er normalt under 1 time.  

Hvor lang oppsigelsestid har dere?

Oppsigelsestiden på abonnement og tilleggskanaler er for kunder, utenfor bindingstiden, på resterende dager i inneværende oppsigelsesmåned pluss en kalendermåned. Hvis du for eksempel sier fra til oss 10. februar, vil abonnementet bli avsluttet 31.mars.

Les mer om oppsigelsesvilkår.

Koster det noe å føre abonnementet over til noen andre?

Nei, det er helt kostnadsfritt å bytte eier på abonnementet. Ny eier overtar forpliktelsene med tanke på bindingstid, og overtar samme kanalpakke(r) om ikke annen informasjon blir gitt.

Les mer om eierskifte og flytting.

Hva er returadressen for utstyr?

Har du utstyr som skal i retur må du kontakte vårt kundesenter eller benytte vårt kontaktskjema på Min Side for å få tilsendt ferdig adressert og frankert returseddel eller konvolutt.

04. april, 2015

Bli kunde på 1-2-3

1.

Velg den kanalpakken som passer ditt behov. Start med Norgespakken og legg til en eller flere tilleggspakker.

Bli kunde nå
2.

Når du har tegnet abonnement tar vi kontakt med deg innen kort tid for å avtale installasjon - som er fritt inkludert

3.

Deretter gjenstår det bare å velge hva du vil se først! Ikke glem å teste ut underholdningstjenesten Canal Digital GO

Usikker på hva du skal velge?

Vi forstår at det kan være vanskelig å bestemme seg for hvilke kanalpakker som passer for deg.

Legg igjen ditt telefonnummer så kontakter vi deg med et uforpliktende tilbud.

Canal Digital GO
Om Canal Digital Satellitt   |   Pressemeldinger   |   Kontakt oss på 06090   |   Se åpningstider for kundeservice