Her finner du informasjon om det du måtte lure på rundt oppsigelse av ditt abonnement. Merk at det er ulike oppsigelsesregler avhengig av om du er innenfor eller utenfor avtaleperioden.
Alternativer til oppsigelse
Oppsigelse utenfor avtaleperiode
- Har du vært kunde i mer enn 12 måneder er du utenfor standard avtaleperiode, og har en oppsigelsesperiode på antall dager ut inneværende måned pluss en måned.
- Utstyr som antenne, kabler og dekodere skal ikke returneres ved oppsigelse utenfor avtaleperioden.
- Du kan si opp ved å ringe vårt kundesenter på 06090 , sende brev eller via kontaktskjema på web.. Husk å ha ditt kundenummer klart. Merk at oppsigelse via epost eller chat ikke godkjennes.
Oppsigelse i løpet av avtaleperiode
- Ønsker du å si opp i løpet av avtaleperioden gjelder egne oppsigelsesvilkår. Du vil da bli belastet 80 % av resterende abonnementskostnad ut avtaleperioden.
- Du kan si opp ved å ringe vårt kundesenter på 06090 , sende brev eller via kontaktskjema på web.. Husk å ha ditt kundenummer klart. Merk at oppsigelse via epost eller chat ikke godkjennes.
Oppsigelse ved kampanjetilbud
- Kunder som har fått kampanjetilbud som for eksempel fri montering, rabatt på programpakker eller utstyr, har 12 måneders avtaleperiode på Norgespakken.
Løpende abonnement
- For kanalpakker du bestiller utover ditt hovedabonnement er ikke knyttet avtaleperioder om ikke annet er avtalt med Canal Digital Satellitt. Disse tilleggsabonnementene har normal oppsigelsestid på antall dager ut oppsigelsesmåneden.
- Du kan si opp ved å ringe vårt kundesenter på 06090. sende brev eller via kontaktskjema på web.. Husk å ha ditt kundenummer klart. Merk at oppsigelse via epost eller chat ikke godkjennes.
Angrerett
- Du har 2 ukers angrerett på bestilling av nytt satellittanlegg hvis du har bestilt via internett eller telefon. Her finner du angrefristskjema som du må benytte når du angrer på en bestilling. Merk at utstyret må returneres til Canal Digital Satellitt.
- Ved kjøp over disk i butikk er det ingen angrerett.