Oppsigelse

Her finner du informasjon om det du måtte lure på rundt oppsigelse av ditt abonnement. Merk at det er ulike oppsigelsesregler avhengig av om du er innenfor eller utenfor avtaleperioden. 

Alternativer til oppsigelse

  • Istedenfor å si opp kan du skifte til en mindre programpakke, eller fryse ditt abonnement i inntil 6 måneder per år hvis du bruker abonnementet på hytta eller i sommerhuset.  
  • Skal du flytte finnes det løsninger som gjør at du slipper å si opp ditt eksisterende abonnement.

Oppsigelse utenfor avtaleperiode

  • Har du vært kunde i mer enn 12 måneder er du utenfor standard avtaleperiode, og har en oppsigelsesperiode på antall dager ut inneværende måned pluss en måned. 
  • Utstyr som antenne, kabler og dekodere skal ikke returneres ved oppsigelse utenfor avtaleperioden. 
  • Du kan si opp ved å ringe vårt kundesenter på 06090 , sende brev eller via kontaktskjema på web.. Husk å ha ditt kundenummer klart. Merk at oppsigelse via epost eller chat ikke godkjennes. 

Oppsigelse i løpet av avtaleperiode

  • Ønsker du å si opp i løpet av avtaleperioden gjelder egne oppsigelsesvilkår. Du vil da bli belastet 80 % av resterende abonnementskostnad ut avtaleperioden.
  • Du kan si opp ved å ringe vårt kundesenter på 06090 , sende brev eller via kontaktskjema på web.. Husk å ha ditt kundenummer klart. Merk at oppsigelse via epost eller chat ikke godkjennes. 

Oppsigelse ved kampanjetilbud

  • Kunder som har fått kampanjetilbud som for eksempel fri montering, rabatt på programpakker eller utstyr, har 12 måneders avtaleperiode på Norgespakken. 

Løpende abonnement 

  • For kanalpakker du bestiller utover ditt hovedabonnement er ikke knyttet avtaleperioder om ikke annet er avtalt med Canal Digital Satellitt. Disse tilleggsabonnementene har normal oppsigelsestid på antall dager ut oppsigelsesmåneden.
  • Du kan si opp ved å ringe vårt kundesenter på 06090. sende brev eller via kontaktskjema på web.. Husk å ha ditt kundenummer klart. Merk at oppsigelse via epost eller chat ikke godkjennes. 

Angrerett

  • Du har 2 ukers angrerett på bestilling av nytt satellittanlegg hvis du har bestilt via internett eller telefon. Her finner du angrefristskjema som du må benytte når du angrer på en bestilling. Merk at utstyret må returneres til Canal Digital Satellitt.
  • Ved kjøp over disk i butikk er det ingen angrerett. 
04. april, 2015

Bli kunde på 1-2-3

1.

Velg den kanalpakken som passer ditt behov. Start med Norgespakken og legg til en eller flere tilleggspakker.

Bli kunde nå
2.

Når du har tegnet abonnement tar vi kontakt med deg innen kort tid for å avtale installasjon - som er fritt inkludert

3.

Deretter gjenstår det bare å velge hva du vil se først! Ikke glem å teste ut underholdningstjenesten Canal Digital GO

Usikker på hva du skal velge?

Vi forstår at det kan være vanskelig å bestemme seg for hvilke kanalpakker som passer for deg.

Legg igjen ditt telefonnummer så kontakter vi deg med et uforpliktende tilbud.

Canal Digital GO
Om Canal Digital Satellitt   |   Pressemeldinger   |   Kontakt oss på 06090   |   Se åpningstider for kundeservice