Fryse abonnement

Visste du at du har mulighet til å fryse hele eller deler av ditt abonnement på fritidsbolig i inntil seks måneder per år? Når du fryser ditt abonnement kan du når som helst åpne det igjen. 

Hva kan jeg fryse? 

  • Du kan selv velge om du vil fryse hele eller deler av ditt abonnement. Benytter du deg av vår Canal Digital Plus-tjeneste, og bruker ett av dine abonnement på en fritidsbolig, er det denne delen av abonnementet du kan fryse når du ikke benytter fritidsboligen. Med fritidsbolig mener vi for eksempel hytte eller sommerhus. 
  • Hvis du kun har abonnement fra Canal Digital Satellitt, kan du fryse hele abonnementet når fritidsboligen ikke blir benyttet. Ved frysing av deler av abonnement vil alltid hovedabonnementets kostnad være gjeldende. 

Når kan jeg fryse mitt abonnement? 

  • Du kan når som helst fryse ditt abonnement. Ønsker du å bestille frys av ditt abonnement må du kontakte oss innen den 1. i måneden du ønsker at frys skal starte. 
  • Det er kun mulig å bestille frys i hele kalendermåneder, og minste gyldige tidsperiode for frys er 1 kalendermåned.
  • Du kan maksimalt fryse 6 måneder per år. 

Når kan jeg åpne mitt abonnement? 

  • Du kan når som helst åpne abonnementet ditt igjen ved å kontakte vårt kundesenter. I løpet av kort tid vil du få tilbake dine tv-signaler. 
  • Vi gjør imidlertid oppmerksom på at hvis du åpner ditt abonnement før frysperioden er over, vil frysperioden fortsatt gjelde ut den resterende kalendermåneden. Det betyr at selv om du får tilbake dine tv-signaler midt i en kalendermåned, vil hele den gjeldende måneden regnes som frysperiode i forhold til det totale antall tilgjengelige frysmåneder per år – det vil si 6 måneder.

Hva skjer med mine tilleggstjenester når jeg fryser abonnementet? 

  • Tilleggstjenster som WiMP og Canal Digital Go blir ikke påvirket av din frysperiode, det er kun dine tv-signaler som blir stengt. Vi gjør oppmerksom på at innhold i underholdningstjenesten som er knyttet til tv-kanaler vil være utilgjengelig i frysperioden. Dette kan for eksempel være arkivinnhold fra tv-leverandører og innhold fra C More. 

Koster det noe å fryse mitt abonnement?

  • Ønsker du bare å fryse deler av ditt abonnement, for eksempel et rom eller en spesifikk kanalpakke, er dette kostnadsfritt. 
  • Ved frys av hele ditt abonnement tar vi et gebyr på kr. 79 per frysperiode.

Hvordan fryser jeg mitt abonnement? 

  • Du kan enkelt fryse ditt abonnement på Min Side. 
28. mars, 2014

Bli kunde på 1-2-3

1.

Velg den kanalpakken som passer ditt behov. Start med Norgespakken og legg til en eller flere tilleggspakker.

Bli kunde nå
2.

Når du har tegnet abonnement tar vi kontakt med deg innen kort tid for å avtale installasjon - som er fritt inkludert

3.

Deretter gjenstår det bare å velge hva du vil se først! Ikke glem å teste ut underholdningstjenesten Canal Digital GO

Usikker på hva du skal velge?

Vi forstår at det kan være vanskelig å bestemme seg for hvilke kanalpakker som passer for deg.

Legg igjen ditt telefonnummer så kontakter vi deg med et uforpliktende tilbud.

Canal Digital GO
Om Canal Digital Satellitt   |   Pressemeldinger   |   Kontakt oss på 06090   |   Se åpningstider for kundeservice